El director de l’escola, Víctor Neila, participa a la 4a Jornada de Màrqueting Educatiu de la FECC

El director de La Salle Torreforta, Víctor Neila, ha participat aquest dimecres 30 de novembre a Barcelona a la 4a Jornada de Màrqueting Educatiu organitzada per la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (FECC).

Aquesta iniciativa té com a objectiu consolidar l’espai de trobada periòdic on rebre i compartir coneixements vinculats a la comunicació i el màrqueting educatiu com un dels pilars fonamentals en l’àmbit de la gestió dels centres educatius.

Concretament, la 4a edició de la Jornada de Màrqueting Educatiu ha tingut els següents objectius:

  • Establir els conceptes i plantejaments clau de comunicació i màrqueting educatiu.
  • Despertar l’interès dels assistents per la transferència de coneixements en aquest àmbit, per compartir coneixements i treballar conjuntament.
  • Proveir d’eines i recursos els centres educatius per tal de dur a terme les accions de captació.

Amb un plantejament pràctic, innovador i proper, diversos experts i responsables de centres educatius hi han presentat els nous reptes en la captació d’alumnat, així com experiències, bones pràctiques, eines i recursos susceptibles de ser emprats en els centres educatius.

De fet, el director de La Salle Torreforta ha ofert una ponència, juntament amb el director de La Salle Figueres, Jordi Gibert, en què han fet una presentació sobre l’experiència viscuda en el procés d’implantació d’estratègies de màrqueting i captació d’alumnat, quins reptes han afrontat i amb quines dificultats s’han trobat.

jornades_marketing

CreaEscola Quality Certificate for Education Website