Els alumnes de 1r, 3r i 5è de Primària reben classes d’educació viària de mans de la Guàrdia Urbana de Tarragona

El passat dimecres els alumnes de 1r, 3r i 5è de Primària van participar en unes sessions d’educació viària impartides per membres de la Guàrdia Urbana de Tarragona.

En el cas dels alumnes més petits, els agents els hi van explicar quines són les diferents parts de la via, la importància dels passos de vianants i les mesures que cal aplicar a l’interior dels vehicles per evitar riscos, a banda de fer-los reflexionar sobre les conductes que poden comportar un risc per als vianants i els passatgers.

Per la seva banda, els alumnes de 3r de Primària, a través d’una animació interactiva, van estar aprenent quins són els diferents tipus de senyals i la seva classificació i interpretació i, a la vegada, també s’exposaven diferents conductes que cal seguir per moure’s amb seguretat per la ciutat.

Finalment, a la sessió amb els alumnes de 5è de Primària es va posar especial èmfasi en les mesures d’autoprotecció, donant especial importància a les que cal tenir en compte per moure’s amb bicicleta, patins o monopatí.

CreaEscola Quality Certificate for Education Website