Arrenquen els Padrins de lectura amb els alumnes de 6è i 1r de Primària

A principis de mes parlàvem de la posava en marxa, un any més, la iniciativa educativa dels Padrins de lectura, en què els alumnes de 5è de Primària compartiran estones de lectura amb nens i nenes de P5. Aquest cop, però, cal explicar que han estat els alumnes de 6è els qui han començat a fer de padrins de lectura dels de 1r de Primària.

Així doncs, al llarg del curs, padrins i fills participaran en projectes comuns relacionats amb les diferents assignatures sempre amb un mateix objectiu: fomentar la lectura.

La primera activitat que van fer conjunta va consistir en què els padrins de 6è van preparar un joc basat en el conte Joana Raspall i un tresor de paraules, un joc que, a continuació, fan compartir amb els seus fillols.

Aquesta experiència, que s’aplica també en altres escoles La Salle, és molt enriquidora i té com a objectius més significatius:

  • Afavorir la comunicació entre l’alumnat de diferents etapes.
  • Assumir el compromís i la responsabilitat de vetllar pels més petits durant l’activitat.
  • Fomentar el gust per la lectura.
CreaEscola Quality Certificate for Education Website