Els nois i noies 1r d’ESO participen en unes jornades esportives amb la resta d’alumnes de les escoles dels barris de Ponent

Els alumnes de 1r de la ESO de La Salle Torreforta van participar aquest passat divendres en les Jornades Esportives, que es realitzen des del Pla Educatiu d’Entorn i que organitza la regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Tarragona. Concretament, van estar tot el matí de divendres a les instal·lacions de l’anella olímpica a Camp Clar.

Aquestes Jornades es fan amb alumnes de les escoles dels barris de Ponent i consten de jocs i diferents activitats relacionades amb l’esport que es fan per grups d’alumnes barrejats de totes les escoles participants.

Els dinamitzadors de les activitats són els estudiants del Grau d’Activitats esportives que s’imparteix a l’Institut Cal·lipolis.

CreaEscola Quality Certificate for Education Website