A partir d’aquest curs escolar, La Salle ha estrenat la seva proposta de formació a distància per a Cicles Formatius de Grau Superior.
Aquestes són les senyes d’identitat del nostre projecte:
Tecnologia.
Qualitat en els continguts. El nostre projecte formatiu és original, adaptatiu i sostenible.
- Original. Aquesta originalitat a La Salle FP On Line l’hem portat a la pràctica amb la “vídeo-formació”, els nostres continguts s’estructuren en base a uns vídeos de no més de deu minuts de durada, que desenvolupen el que hem anomenat “nuclis formatius” . Després, tota la resta, és aprenentatge cooperatiu i reptes amb el nostre campus virtual com a escenari dels mateixos. No falten elements de dinamització, fòrums, xat i classes per videoconferència (síncrones i asíncrones).
- Adaptatiu. Les vídeo-classes i els reptes faciliten enormement aquesta adaptabilitat.
- Sostenible. Els nostres continguts són duradors, ja que davant canvis que requereixen canvis en continguts farem les correccions oportunes en els nostres vídeos i activitats, de manera ràpida i eficaç.
Model pedagògic. Adaptat a l’alumne, personalitzat i amb uns estàndards de qualitat ratificats per l’originalitat en la proposta de vídeos, projectes cooperatius i reptes.
Des de la formació en línia treballem contemplant els següents elements:
- Centrat en l’alumne. Dinamització i seguiment continu a l’alumnat.
- Aprenentatge cooperatiu. La nostra dinàmica de treball serà cooperativa, per equips de treball.
- Reptes. Cada unitat didàctica (composta per diversos nuclis formatius) implica un repte, a afrontar en equip, amb seguiment d’un o més professors experts, depenent de la complexitat del repte.
- Avaluem competències professionals en base a uns resultats d’aprenentatge. Incorporem a més competències de caràcter transversal.
- Proposem al nostre alumnat projectes de mobilitat a través del programa Erasmus +.
- Oferim la possibilitat de cursar part dels estudis amb més presència a l’empresa, FP Dual.
Per demanar informació visita la nostra web www.lasallefp.com o escriu a [email protected].