Català Español

El ritme de treball avança satisfactòriament a totes les classes d’Educació Infantil

Els alumnes d’infantil s’ho passen d’allò més bé fent les activitats en el seu dia a dia.

França i Itàlia, els més petits de P3, que encara es troben en el seu període d’adaptació, poc a poc, es van acostumant a l’escola, als companys, a les mestres, etc.

Entre les activitats que més interès els desperten, en destaca la metodologia del treball per racons on poden jugar amb la taula de llum, experimentar amb la sorra, treballar els colors, tocar instruments… en petit grup per tal d’atendre millor a cada alumne.

Per la seva banda, els nens i nenes de P4 (Austràlia i Àustria) i P5 (Mèxic i Índia), s’han endinsat en el seu primer projecte del curs. Cada grup està investigant sobre el país que dóna nom a la seva classe.

Ara els toca fer recerca d’informació amb ajuda de les famílies i exposar-la a la resta del grup. D’aquesta manera van aprenent i construint el seu propi aprenentatge.

P3

P4

P5