Aquest dimarts 31 d’octubre, els alumnes de 2n de Primària van participar en un taller sobre salut bucodental.
A partir de l’ús de diverses maquetes gegants, els estudiants van aprendre quines són les millors tècniques per mantenir unes dents sanes i netes. La regla d’or és rentar-les tres cops al dia fent cercles per dins i per fora.
A banda, també se’ls hi va explicar la importància de no compartir el raspall de dents amb cap altra persona, la necessitat de visitar la consulta del dentista, de tant en tant, i el valor de menjar aliments saludables que, ja d’entrada, ajuden a conservar la bona salut bucodental.
I és que dolços, refrescs, patates fregides i llaminadures són, segurament, alguns dels aliments preferits dels menuts, però també dels bacteris, principals causants de les càries.
Ens agrada saber de tu
Oferta educativa
Serveis de l'escola
© 2022 La Salle Torreforta · Avís legal · Política de privadesa · Política de cookies · Creaescola.com