En el marc de l’assignatura FAIG, els alumnes de 3r d’ESO van treballant diversos blocs temàtics que els permeten aprofundir en diferents matèries. Primer va ser el funcionament i el paper que tenen els mitjans de comunicació, posant especial èmfasi als mitjans locals, mentre que ara han començat a treballar un mòdul sobre Emprenedoria.
És per això que, relacionat amb aquesta qüestió, l’alumnat va participar en una xerrada a càrrec de Merche Carod, coordinadora del programa Tarragona Impulsa de l’Ajuntament de Tarragona, i de tres joves emprenedors, dos dels quals són exalumnes de l’escola, Marina Almazan i Raquel Meseguer, que van exposar-los el seu projecte “Emund”.
Emund és una productora de vídeos amb personatges de plastilina per apropar l’ensenyament més fàcilment a alumnes de preescolar i primària, una iniciativa que va ser la guanyadora del certamen Explorer.
Ens agrada saber de tu
Oferta educativa
Serveis de l'escola
© 2022 La Salle Torreforta · Avís legal · Política de privadesa · Política de cookies · Creaescola.com