Aquest dijous 20 de febrer es va dur a terme la XXVI Marxa Solidària organitzada per Mans Unides, en la qual els alumnes de La Salle Torreforta i d’altres centres de Tarragona van participar.
El punt d’inici va ser el Camp de Mart, on van poder cantar i aprendre sobre el projecte. A les 10 hores en punt es va iniciar el recorregut, que es va allargar fins a dos quarts de cinc de la tarda, seguint l’itinerari Camp de Mart-Boscos-Can Enric-El Loreto-Plaça de la Font.
Van caminar, van riure, van compartir… i van llegir els manifests mentre dinàven a la bonica Ermita del Loreto, on actuacions improvisades dels alumnes els van fer passar una estona ben divertida.
Els beneficis obtinguts són per col·laborar en el projecte d’ajuda als habitants de la Índia i, més concretament, al sector femení, el qual pateix discriminació i abusos d’una forma molt exagerada.
En total, es crearan 5 centres d’educació no formal en els quals 200 nens i nenes de 6 a 14 amb la finalitat de que puguin ser integrats i retinguts en les escoles del govern, un programa amb 300 dones/maresper formar-les i sensibilitzar-les en lideratges i desenvolupament de personalitat, higiene, salut i en el seus drets; 40 dones viudes es formaran en activitats generadores d’ingressos per mantenir les seves famílies: costura i elaboració de detergent, La Societat Jesuïta de Patna, proveirà la metodologia i el material d’ensenyança al projecte i donarà suport amb la seva experiència.
Mans Unides col·laborarà amb els sous dels professors, el material i la formació de l’equip del projecte. La contribució local suposarà el 8% del cost total.
Ens agrada saber de tu
Oferta educativa
Serveis de l'escola
© 2022 La Salle Torreforta · Avís legal · Política de privadesa · Política de cookies · Creaescola.com