Noves col·laboracions familiars a les sessions de Llenguatge Musical d’Educació Infantil

A les sessions de Llenguatge Musical d’Educació Infantil continuen les col·laboracions de familiars i amics dels alumnes que venen a oferir una sessió de música, teatre o expressió als alumnes.

Una de les darreres activitats han estat protagonitzades per les mares d’en David i en Rubén, de la classe dels Reds, que han ajudat als nens a construir unes maraques amb material reciclat i diferents elements de la natura. Òbviament, després no es s’han pogut resistir a sortir al pati per cantar acompanyats del seu nou instrument de percussió.

D’altra banda, les mares d’en Javier i la Keisha han ajudat als nens i nenes a fer uns peixets de la sort, que ara han de deixar a les seves tauletes de nit perquè els acompanyin. Després han cantat Peix, peixet i Un peixet al fons de l’estany i,properament, recordaran el conte El peix irisat.

Si teniu ganes de participar en aquestes sessions, encara hi sou a temps. Únicament cal que contacteu amb la professora Susana.

CreaEscola Quality Certificate for Education Website