Un grup d’alumnes de 4t d’ESO vol formar a persones majors de 65 anys en l’ús dels mòbils i les noves tecnologies

En el marc de l’assignatura FAIG que es cursa a 4t d’ESO, un grup d’alumnes ha preparat un projecte d’Aprenentatge i Servei (APS) que, sota el nom de “Tecnoyayos”, vol formar a persones majors de 65 anys en l’ús dels mòbils i les noves tecnologies.

Les sessions es fan a la Biblioteca de Torreforta cada dimecres, entre les 11.45 i les 12.45 hores, i el principal objectiu del projecte és oferir diverses activitats a les persones grans, especialment amb l’ordinador i telèfon mòbil, per a que aprenguin més sobre les noves tecnologies que els envolten.

Han plantejat diverses sessions per aprendre a usar WhatsApp, mirar vídeos a Youtube, descarregar jocs de memòria…

En el següent document, podreu consultar més informació sobre el projecte.

L’APS és una activitat complexa que integra el servei a la comunitat amb l’aprenentatge de continguts que donen lloc a l’aprenentatge de valors. És una proposta innovadora que parteix d’elements tan coneguts com el servei voluntari a la comunitat i l’adquisició d’aprenentatges.

curs_tecnoyayos

CreaEscola Quality Certificate for Education Website